508201.jpg

Rakkaus on sininen ja se on sinuakin varten. Tartu käteeni, vien sinut siniseen huoneeseen. Sinisyyteen, jossa sinä olet minun, minä sinun.
Sinisen huoneen viileyteen sytytän kultaisena hohtavat kynttilät. Tunnetko liekkien lämmön? Katso, olet kaunis.
Ikkunoiden takana sininen ilta tummuu ja jätän verhot auki. Kuu on nousemassa, valmiina hyväilemään ihoasi pehmeällä valollaan. Kynttilöiden liekki leikkii luomillasi, tunnen ohuen ihon värähtelevän huuliani vasten.
Kosketan kasvojasi sormenpäilläni, ihosi on kuuma, suloinen on huultesi kaari, täydellinen muoto. Hampaillani suutelen niskasi kaarta, maistan solisluusi vaativaa harjannetta, leikin kielelläni kaulasi valkeudella.
Sinisten lakanoiden sylistä ihosi hohtaa korallia. Polvistun eteesi, suutelen nilkkojesi herkkää ihoa, löydän sormillani rintojesi pehmeyden. Annan kieleni etsiä, löytää, loputonta tutkimusmatkaa ihollasi. Reisiesi sisäpinta hennointa nukkaa. Lantiosi on satama, johon matkani päättyy. Avaat jalkasi, suutelen sinua, kieleni nuolee kosteuttasi, makusi on suloinen.
Olet kaunis, kaunis.
Työnnät lantiotasi eteenpäin, pyydät minua, tule lähemmäs, tule sisälle. Kiedot jalkasi ympärilleni, tartut käsilläsi hiuksiini. Silmäsi ovat siniset.
Huulillani sinun tuoksusi, kielelläni makusi, makea, kirpeä kosteus. Suutelen sinua ja makumme muuttuu yhdeksi. Uppoan sisääsi, olet kuuma, kuuma, sininen suoni kaulasi iholla sykkii. Poimin kielelläni ihosi karpaloita, huumaavia helmiä. Puristat minua sisälläsi, työnnät itseäsi lähemmäksi minua, minua syvemmälle itseesi.
Kynttilöiden liekit hehkuvat sinistä valoa, sinistä.

 

******

Ahmatti antoi alkulauseen ja pyyntönä oli kirjoittaa satu. No, minä en satuja osaa kirjoittaa, mutta jotainhan piti yrittää -tuli aikuisten satu. Parasta aikuisten saduissa on, että ne ovat totta.