620675.jpg


-Voitaisko me kysyä tolta?
-En mä tiedä. Onks sul vielä se lappu tallella?

-On.
-Miten paljon me saatiin? Riittäks rahat?

-Riittää. Äiti antoi kaks euroo ja pulloist tuli yli kymmenen euroo.
-Me ei saada hävittää lappuu.

-En mä hävitä. Ei me voida tolta kysyä.
-Miksei?

-Se näyttää siltä, että se vois soittaa kytille. Tai sossuille.
-Musta se näyttää ihan kiltiltä. Onks sulla vielä se lappu? Me ei saada hukata sitä.

-Joo, toi soittais kyl sossuille.
-Mä tykkäsin niist.

-Kenest?
-Niist sossuist ku kävi leikkimäs meidän kans.

-Oli ne aika kivoi. Mut äiti ei tykännyt niist.
-Ei. Onks sul viel se lappu?

-On.
-Me ei voida mennä himaan ilman kaljaa.

-Ei. Kysytään tolta. Se näyttää silt, et se vois ostaa. Se on vähän kännis.
-Kysy sä. Sä oot vanhempi.

-Aina mä. Sun vuoro välil.
-En mä haluu. Kysy sä.

-Aina mä. Okei.
-Luuleksä, et meil jää rahaa jätskiin?