796622.jpgTällainen merkki on kiertänyt ympäri Blogistaniaa jo jonkin aikaa, ja SusuPetalillekin sellainen on ojennettu Viivin, Allyn, Marin ja Maitzun taholta. Kiitosta vaan. Olen otettu.
Totuuden nimessä on kyllä todettava, että Susu tuskin on kovin girl enää, eikä hänen ole nähty tai kuultu rokkaavan aikoihin, mutta eiväthän rollaritkaan sammaloidu, joten nou hätä. Olen minä sentään niitä hemmoja nuorempi, hahhah.

Asiaan kuuluu, että läpyskää annetaan eteenpäin. Tasa-arvon nimessä laitan peliin myös rokkaavan poika-lätkän(kiitos, Mari), jotta saadaan myös poikamaista vipinää puntteihin.

796621.jpgNiin monelle on jo annettu, niin moni on jo saanut. Mielelläni antaisin kaikille(hmm), koska jokainen joka bloggaa tietää, että blog'n lol is here to stay. Vaan meemin mukaan läpyskää laitetaan eteenpäin viidelle.
Minä siis kymmenelle.
Tässä heille, jotka eivät suostu sammaloitumaan:

Äijä, Simon, Olli, Medis, Alastalo, Karpalo, Polgara, Katili, Vintti ja Itkupilli, ottakaa omanne.

Mitäs muuta...kotisivujeni kuvagalleriassa on kuvia Tampereelta.

Hömpän helmien sivulla on jatkikseni kokonaisuudessaan.

Olen löytänyt Moody Mondayn, Thursday Challengen ja Illustration Fridayn. Mukavaa. Englanninkielisessä blogissani on töitä, joilla olen osallistunut haasteisiin.

Niin, ja tein minäkin oman Meezini.