1273249.jpg

 

remu hakkasi rumpuja<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

ja huusi mulle

ketoon ketoon

 

istuin koorenin lattialla

anki vieressä

mutta se ei nähnyt remua

se katsoi kisseä

 

oltiin juotu viisi tölkkiä

päästiin kuitenkin sisään

koorenin poket on tyhmiä

ja rumia

 

remu hakkasi rumpuja

se lauloi mulle

mutta ei nähnyt mua

jotkut saatanan muijat iski väliin

repi tissejä esiin

ja ankikin huomasi

että kisse oli mennyt

 

kaivettiin tampaksit laukusta

pyöritettiin valkoisia pötköjä pään yläpuolella

saatiin kunnon vauhti

päästettiin irti

ja tampaksit lensi lavalle

 

remu hakkasi rumpuja

mutta mä tiesin ettei se mulle enää laulanut

koorenin poket on vahvoja

 

ketoon ketoon

 

 

*****

 

Runotorstain 78. haaste on Historia.

 

Ylläolevassa runossa havisee historia: 70-luku leveine lahkeineen ja haisappaineen. Hurriganes silloin kauan sitten, jolloin Remu vasta opetteli englantia, jolloin Cisse ja Albert vielä olivat elossa. Silloin, jolloin juotiin kyseenalaisia halpoja viinejä ja pössyteltiin Colttia.

 

Ajasta voi lukea enemmän runokirjastani Taikkarin mäellä, joka on tilattavissa jokaisesta hyvinvarustetusta kirja- ja nettikirjakaupasta.

(sainpahan taas ujutettua mainoksen, muahhahhhaaaa)