1049942.jpg



  • Minun isälläni on auto.
  • Minun isäni rakentaa legoilla minun kanssani.
  • Minun isäni tekee aina töitä.
  • Minun isälläni on parta.
  • Minun isäni lupasi lähteä minun kanssani ongelle.
  • Minun isäni juo.
  • Minulla ei ole isää.
  • Minun isälläni on iso maha.
  • Minun isäni valehtelee.
  • Minun isäni on reilu.
  • Minun isäni nauraa paljon.
  • Minun isäni lyö äitiä.
  • Minun isäni ei asu meillä kotona.
  • Minun isälläni on silmälasit.
  • Minun isäni ei siivoa koskaan.
  • Minun isäni pussasi äitiä.
  • Minun isäni ei itkenyt koskaan.
  • Minun isäni suuttui minulle.
  • Minun isäni rakensi minulle majan.
  • Minun isäni kuulusteli minulta matematiikan läksyt.
  • Minun isäni ei koskaan kuuntele minua.
  • Minun isäni sanoi minua huoraksi.
  • Minun isäni pesi kerran vessan.
  • Minun isäni ei puhu mitään.
  • Minun isäni grillaa makkarat mökillä.
  • Minun isäni ei ole koskaan kotona.
  • Minun isäni ei koskaan leikkinyt minun kanssani.
  • Minun isäni tamppasi aina matot.
  • Minun isäni ei koskaan antanut anteeksi minulle.
  • Minun isäni on kiva.
  • Minun isälläni oli toinen nainen.
  • Minulla on ikävä isää.
  • Minun isälläni on tänään isänpäivä.



Valitse omasi. Hyvää isänpäivää kaikille iseille.