129980.jpg


- Aattele, tää on eka kerta kolmeen vuoteen kun me ollaan ihan kahdestaan. Koko viikonloppu!
- Niin...mitä tehtäis?

- Mä haluaisin…en mä tiedä. Mitä sä haluat?
- Polttaa sisällä.

- Vau! Hei, nyt mäkin keksin! Mä haluan huomenna fillaroida ilman kypärää!
- Jess! Ajetaan punaisia päin.

- Hahhah. VITTU!
- Mitä nyt?

- Ei mitään. Mä vaan halusin sanoa sen ääneen.
- Vittu, perkele, saatana.

- Hahhah. Mitä vielä? Mitä me vielä tehdään? Ajattele nyt, koko viikonloppu!
- Syödään sohvalla ja juodaan maitoa suoraan tölkistä ja katsotaan telkkaria.

- Maitoa? Miksei. Mutta suoraan tölkistä…?
- Älä nyt. Irrotellaan.

- Mä en aio petata sänkyjä huomenna. En aio. Pierasiksä?
- Joo.

- Mua ei pieritytä. Hassua.
- Mikä on hassua?

- En mä tiiä…jotenkin…vaan hassua. Täällä on niin hiljaista. Ja siistiä. Mulla on ikävä niitä.
- Äh…niin mullakin.

- Aattele, koko viikonloppu…
- Niin…vai pitäiskö ne hakea jo huomenna sun äidiltäs?

- Pitää...
- Älä itke. Tuu tähän. Katsotaan kova laki ja mennään sitten nukkumaan. Kohta on huominen.