80583.jpg


Minun äidilläni on ruskeat hiukset. Minun äitini käy jumpassa.
Minä en muista äitiäni. Minun äitini auttaa minua läksyissä.
Minun äitini sanoi, ettei minusta ole mihinkään.
Minun äitini.

Minun äitini pakotti minut syömään puuroa. Minulla ei ole äitiä.
Minun äitini tuoksuu hyvältä. Minun äitini kirosi kerran.
Minun äitini haki minut Kiinasta asti. Minun äitini on tyhmä.
Minun äitini nimi on Jaana. Minun äitini tykkää kahvista.
Minun äitini tukisti minua. Minun äitini on töissä kaupassa.
Minun äitini laittoi vauvan nukkumaan ja sitten leikki minun kanssani.
Minun äitini on sairaalassa. Minun äidilläni on aina hame.
Minun äitini ei hymyillyt koskaan.
Minun.

Minä hautasin äitini kymmenen vuotta sitten. Minun äitini on käynyt Amerikassa.
Minun äidilläni on uusi kännykkä. Minun äitini polttaa tupakkaa.
Minun äitini sanoo, että minun pitää mennä isänkin luona nukkumaan yhdeksältä.
Minun äitini teki nukelle vaatteita. Minun äitini siivosi aina.
Minun äitini ei ehdi leikkiä. Minun äitini tuoksuu hyvältä, kun se laittaa hajuvettä.
Minun äitini oli surkea laittamaan ruokaa. Minulla on kaksi äitiä.
Minun äitini itki usein. Minun äitini laittaa huulipunaa, kun se lähtee ulos.
Minun äitini ei puhunut koskaan isästä.
Minun äitini.

Minun äitini huusi minulle. Minun äitini ei osaa pelata jalkapalloa.
Minun äitini on kiltti. Minun äitini rakasti siskoa enemmän kuin minua.
Minun äitini on aina tietokoneella. Minun äitini lakkaa kynnet.
Minun äitini letitti hiukseni, kun olin pieni. Minun äitini peittelee minut nukkumaan.
Minun äitini suuttui naapurin tädille. Minulla on äiti.
Minun äitini ei ollut kotona, kun tulin koulusta. Minun äitini sanoi, ettei saa itkeä.
Minun äitini opetti minut pyöräilemään. Minun äidilläni on uusi poikaystävä.
Minun äitini paistaa lettuja. Minun äitini nauraa, kun isä kutittaa sitä.
Minun äitini sanoo, ettei mörköjä ole olemassa. Minun äitini kantoi isän kotiin.
Minun äitini sanoi, että se rakastaa minua.

Minun äitini.