1166187.jpg

ja näköjään kilpaillaankin. Hmmm, no joka tapauksessa täältä löysin linkin tähän kilpailuun.

Minähän olen mionen sortin hullu, urheiluhulluus on kai sieltä lievimmästä päästä. Kait. Ymmärrän hyvin, miksi yritetään hypätä pidemmälle kuin muut, juosta nopeammin kuin muut, miksi potkitaan se pallo maaliin useammin kuin vastustaja. Vastustajan maaliin.
Se, joka on nopein, joka loikkaa korkeimmalle, joka tekee enemmän maaleja, on voittaja.
Paras.

Kertokaa minulle nyt siis, mistä tietää, mitkä ovat esimerkiksi vuoden sosiaalisimman blogin kriteerit? Onko se kommenttilaatikossa olevien kommenttien lukumäärä? Eri kommentoijien lukumäärä? Vai pitääkö bloggaajan olla henkilönä sosiaalinen ja tavata niin kuin IRL muita ihmisiä? Pitääkö niiden muiden ihmisten olla bloggaajia? Vai riittääkö, että tapaa naapureita, kun käy viemässä välillä roskat ulos?
Hei, kyllä minä käyn ulkona!

Entäs paras asiablogi? Onko se se blogi, jota lukiessani nyökyttelen päätäni ja mumisen "täyttä asiaa", vaikka kirjoitus käsittelisi ihan mitä vaan, sanotaan esimerkiksi kirjoittajan suhdetta häntä piinaavaan exään ja niiden tuntojen analysointia? Vai pitääkö asian olla ihan Jotain Muuta Asiaa?

No, saivartelu sikseen. Olen vain tylsä virtuaalihahmo, joka ei ymmärrä, miksi ihan kaikessa pitää kilpailla. Mutta älkää antako minun häiritä, käykää äänestämässä, kun kerran Petja on laittanut äänestyksen pystyyn ja nähnyt vaivan.