996350.jpg

-Aatella, että sä tunsit mut ja moikkasit!


-No, mä katoin, että sä se oot. Mitä sulle kuuluu?

-Mulle kuuluu vaikka mitä! Siis, ihan oikeest! Miten pitkään siit on?


-Ainakin kymmenen vuotta tai enemmän.

-Siis, aika menee niin nopeest!


-Niinhän se menee, mut sä näytät ihan samalta kuin ennen.

-Älä nyt, enhän näytä. Vaik kyllä mä yritän pysyä kuosissa. Mä käyn Pilateksessa ja hotjoogassa viis kertaa viikossa, se on ihanaa, ootsä kokeillut!


-En mä oo, mä...

-Sun pitää ehdottomast! Se on ihanaa. Mä katon kyl tarkkaan mitä mä syön, paljon kasviksii ja silleen. Mun on pakko duunien takii näyttää hyvältä, ei oo varaa rupsahtaa. Voi, mul olis niin paljon kerrottavaa sulle! Ollaanks me nähty sen jälkeen, ku mä olin Milanossa?


-Ei...

-Voi ei! Sit sä et tiedä mitäään! Mä oon ihan rakastunut Milanoon. Vaatteita ei kannata ostaa mistään muualta, ihan totta, usko mua! Siellä on kaikki niin ihanaa! Pasta varsinkin, mutta sen kanssa pitää olla varovainen! Oi, mä rakastan Italiaa, vaikka juuri tulin Pariisista. Pakkohan sielläkin on välillä käytävä, eiks niin? Se on vähän niinku must.


-Must...no, miksei...

-Matkailu on ihanaa, mä voisin tehä sitä koko ajan. Ja ne miehet....sä et usko, miten ne on ihanii! Mä oon niin rakastunut!


-Ai, olet? Keneen? Sä seurustelet sitten, vai ooksä naimisissa?

-Ehän mä nyt naimisissa, kun mä erosin Sakesta. Mä en kestä senttereitä. Lätkää ylipäänsä. Ei, kun mä seurustelen silleen puolsalaa yhen kans, jonka nimee mä en voi sanoo, kun sen tuntee kaikki, mut kohta me julkaistaan meidän kihlaus ja sit kaikki saa tietää. Mä oon niin onnellinen! Se on niin ihana! Sun pitäisi kyl ihan tavata se, sä tykkäisit siit varmasti. Me voitais joskus pyytää sua veneelle. Se ois ihanaa!


-En mä usko...

-Mulla on vaan niin kiire, kun on noi duunit, mä sain muuten ylennyksen ja palkkaa ihan sikapaljon lisää, ja sit mun pitäisi remontoida mun koti, siit tulee kyl ihana, mä ostin kolmion Töölöst, sun on ihan pakko tulla joskus käymään, ja sit me lähdetään, arvaa minne! Et sä arvaa! Me lähdetään Singaporeen ensi viikolla, siel on ihanaa ja niin siistii.


-Tota, mun pitäis...

-Oli tosi ihana nähdä sua ja vaihtaa kuulumisii! Kiva, kun moikkasit, mä en olis varmaan tuntenut sua! Sä oot jotenkin muuttunut. Mut ei se mitään, hei kuule, tavataan joskus ihan silleen sovitust ja jutskataan niin kuin ennen. Mul on niin paljon kerrottavaa!


-Mä en oikein usko. Mun on vähän vaikeaa saada lapsenvahtii.

-Hui kauhea! Onks sul lapsii!


-Onhan niitä, yksi tyt...

-No, kyllä sun miehes ne hoitaa, sanot vaan sille, Miehet on sellaisii, niit pitää käskee, niin sit ne tekee mitä vaan!


-Oikeestaan mä oon ero...

-Kiva juttu, sovitaan sit niin. Soita vaik mulle, mut älä ennen tammikuuta, mul ei vaan oo aikaa! Nyt on pakko mennä, kuule, oli tosi kiva jutskata ja kuulla, mitä sulle on tapahtunut. Ihanaa!