396689.jpg


-Mä en haluu!
-Miten niin et haluu? Tää on ihan hyvää, maista nyt.

-En.
-No, maista nyt. Ihan vähän vaan, maista nyt.

-MÄ EN HALUU!
-Älä nyt…voi v…se putos lattial.

-EN haluuu-uuu-uuuu.
-Mä kuulin jo, ei tarvi huutaa.

-Mä en haluu!
-Mitä sä sanoit? Ei tänne pöydän alle kuulu, siis nyt tätä on matossakin, voi vittu…

-MÄ EN HALUU!
-Mä kuulin jo, älä potki! Auts, mun pää.

-POIS!
-Et kyllä tuu yksin siitä tuolista, odota, älä potki.

-POIS, POIS, POIS!
-Odota nyt, mä tuun ihan heti, auts.

-Ja VITTU!
-Mitä sä oikein sanoit?

-VITTU!
-Älä nyt, ei sillä tavalla saa sanoo. Se on rumaa. Pitää sanoo jotain muuta.

-Auts.
-Häh?

-Vittu-auts.
-Ihan miten vaan, istu alas, syö nyt, maista ihan vähän.

-MÄ EN HALUU!
-Okei, okei. Auts, auts, auts, AUTS SITTEN! Mun olis pitänyt hankkii sittenkin koira…


*******

Pakinaperjantain 16. haaste Lemmikki