1012821.jpg

-Mä en käsitä sua, miks sä haluat noiden kaikkien kännykkänumerot? Ethän sä aio koskaan soittaa noille tyypeille!
-No, en todellakaan aio. Mä haluun vaan tallentaa muutaman numeron.

-Miks? Sä heilut koko ajan tuon kännykän kanssa. Mä luulin, et meidän piti tulla ottamaan pari kaljaa ja juttelemaan.
-Kohta jutellaan, nyt mulla on kolme numeroa: Aki, Kalle ja Sakke. Hyvä. That’s it. Mistä juteltais?

-Miten olisi, jos sä kertoisit, miks sä tallensit noiden tyyppien puhelinnumerot.
-Joonas tsekkaa kuitenkin mun kännykkäni, kun mä tuun himaan.

-Täh?
-Jep, se on ihanan mustasukkainen. Se lukee mun tekstarit ja katsoo, kenelle mä oon soittanut ja onks tullut uusia nimiä kännykkään.

-Ei oo totta!
-On, se on ihan hassu. Sen takia mä laitoin noiden kundien nimet muistiin.

-Siks miksi? Mä en ymmärrä…
-Minusta on ihanaa, kun Joonas on mustasukkainen ja on ihan hyvä pitää sitä vähän varpaillaan, säilyy kiinnostus, kun se ei voi olla ihan varma.

-Toi on …. aika törkeetä.
-Eikä oo. Sä et tiedä, miten onnettoman söpö Joonas on, kun se meinaa haljeta mustasukkaisuudesta. Joskus se näyttää ihan siltä kuin se haluais lyödä mua, hih.

-Mä en ihmettelis.
-Höh, älä ole tyhmä. Ei se mua lyö. Se rakastaa mua.