Tapasit minut.                                                Tapasin sinut.
 
Rakastuit minuun.                                          Rakastuin sinuun.
 
Olit onnellinen.                                               Olin onnellinen.
 
Kyllästyit minuun.                                            Kyllästyin sinuun.
 
Petit minua.                                                     Petin sinua.
 
Pyysit anteeksi.                                               Pyysin anteeksi.
 
Yritit uudestaan.                                             Yritin uudestaan.
 
Petit minua jälleen.                                        Petin sinua jälleen.
 
Vihasit minua.                                                Vihasin sinua.
 
Olit onneton.                                                   Olin onneton.
 
Joit liikaa.                                                        Join liikaa.
 
Käytit lääkkeitä liikaa.                                    Käytin lääkkeitä liikaa.
 
Itkit ja huusit.                                                  Itkin ja huusin.
 
Jätit minut.                                                      Jätin sinut.
 
Tapoit rakkauden.                                          Tapoin rakkauden.
 
Sitten itsesi.                                                   Sitten itseni.
 
 
 
 
 
 
***
 
Runotorstain 141. haaste tasan