460283.jpg

-Mitä me syötäis tänään?


-En mä tiedä.

-Mä en jaksa keksii. Mitä tossa on? Lohta tarjouksessa.


-Vaikka sitä. Uunissa.

-Ei tee mieli. Miks tää on niin vaikeeta? Mitä sä haluisit?


-No, vaikka sitä lohta.

-Mähän sanoin jo, etten mä haluu lohta!


-Ok.

-Mä en keksi mitään. Sano sä.


-Miten olis…uunimakkara?

-En mä haluu mitään uunimakkaraa. HooKoo blöö ei vaan iske.


-Ei sit.

-Mä oon niin kyllästynyt tähän. En mä keksi.


-Spagettii ja jauhelihakastiketta?

-Ääh. Ei huvita. Miks mun pitää aina päättää mitä me syödään!


-En mä tiedä. Mä kyl yritin ehdottaa…

-Joo, sun ehdotukset on just sitä. Sä et koskaan keksi mitään kunnollista!


-No…

-Miksei me voitais syödä vaikka tuorepastaa ja pestoo? Se tulis nopeesti.


-Miksei, sehän on ihan hyvää.

-Mä vihaan ruuanlaittoo. Sun pitäis kans joskus tehdä jotain. Tai ees keksii mitä me syödään. Mä saan aina tehdä kaiken.


-Kai mä joskus keksin.

-Sen kun näkis. Sä kuolisit nälkään ilman mua.