612326.jpg

Meil kotona totanoin asuu
äiti ja joskus vittu mummi,
mutta ei aina, tiätsä kun niinku se
asuu välil vittu omas kodissa,
se vaan tulee totanoin joskus
meille. Mummi vittu on kiva. tiätsä Se antaa niinku karkkia.
Ja sit vittu meil asuu totanoin Noora. Se vittu on
mun sisko. Mä tiätsä en niinku saa mennä
sen huoneeseen, kun se vittu meikkaa
ja se totanoin ei haluu.
Mullakin on vittu oma huone, tiätsä mutta
en mä niinku ole siel yxin, kun siellä
on kans vittu Ville. Ville on mun totanoin
pikkuveli. Se ei saa vittu pelata mun tiätsä pleikalla
ilman mua. niinku Me vittu pelataan yhdessä.
Kotona on totanoin kivaa. Joskus vittu äiti tekee tiätsä pizzaa ja niinku
sit me kaikki vittu syödään sitä ja totanoin nauretaan ja vittu kazotaan
kaikki sama tiätsä leffa.


*****

Korsoraattoori muuttaa valitsemasi www-sivun nuorison ymmärtämään muotoon. Lue vaikka omia blogitekstejäsi uudessa muodossa täällä.
Tai tzekkaa niinku milt jonkun totanoin vittu toisen bloggaajan vittu textit niinku näyttää.

Tuon ylläolevan runon alkuperäinen versio on tämä.