84648.jpg


-Mä ostin sulle jotain.
-Ai, mitä? Mikä tää on?

-Ne on geishapalloja.
-Häh?

-Niin…mä aattelin, että sä voisit tykätä niistä. Ne kuulemma tuntuu hyvältä. Sisällä. Ja sit niiden kanssa voi…tai niin se nainen ainakin sanoi…
-Kuka nainen?

-No, siellä seksikaupassa, josta mä ostin nää. Se sanoi, että noiden pallojen kanssa voi treenata lihaksia. Emättimen lihaksia, silleen kun niitä puristaa ja supistaa ja jotenkin niiden pallojen ympärillä.
-Miks sä ostit nää? Mulle?

-No, mä aattelin, että jos sä haluut treenata niitä lihaksia.
-Oonks mä liian löysä sun mielestä?

-En mä sitä tarkoita. Ei, mut se nainen sanoi, että naisestakin ne tuntuu hyvältä.
-Mitä sä ostit itselles?

-En mitään.
-Mulle vaan…

-No, mä ajattelin, et jos susta tuntuu hyvältä, niin mustakin tuntuu hyvältä ja silleen.
-Ei nää hassummat oo. Vähän hankala laittaa.

-Tuntuuks ne…hyvältä?
-Mmmmm.

-Pystyksä puristamaan niitä?
-Joo…pystyn. Aika metkaa. Tässä on vaan yks huono puoli nyt.

-Mikä sitten? Jos ne kerran tuntuu niin hyvältä?
-Sä et nyt mahdu sisään. Sori, sä voit ottaa peiton ja nukkuu ens yön vaikka sohvalla.