-Ääää...äitti...

-Älä nyt, kulta, äiti on puhelimessa...joo, bussissa...jotain puolen tunnin kuluttua...

 

-Äh-äh. Äittiäitti.

-Ai, ei pääse? Eiks se Pinja vois antaa Rasmukselle Panadolia? Mä soitan sille vaikka, nähdään kohta....No moi, Kati täällä. Miten niin sä et tuu?...Anna sille Panadolia ja tulette!

 

-Ääääääää. Äittttiiiii!

-Shh, nuku nyt, äiti on puhelimessa, shh...mitä? Ei 37,5 ole paljon ton ikäisellä. Laita Panadolia peppuun ja nähdään kahvilassa puolen tunnin kuluttua, jooko? Okei....hei, joku koputtaa, mä vastaan, moi, nähdään...Haloo....moi Hanna, joo, totta kai me ollaan tulossa. Katja ja Pinjakin on tulossa. Pakko päästä jonnekin. Mä olin koko eilisen päivän Sagan kanssa kotona. Ihan kamalaa.

 

-Ä-ä-ääääää.....

-Shh, nuku nyt, äiti on puhelimessa....joo, Saga kitisee aina bussissa, ihan mahdotonta puhua kenenkään kanssa. Tosi ärsyttävää. Mitä sä sanoit? Mä en kuule mitään. Joo, bussissa ollaan....jotain vartin kuluttua, nähdään sitten, moi!

 

-Äääää-äääää....äitti...äää...

-No moi, Satu tässä, kuule, Katja, Pinja ja Hanna tulee myös. Joko sä olet siellä? Me ollaan siellä jotain kymmenen minsan kuluttua. Nähdään. Kiva.

 

-Ä...

-Nuku nyt, mä soitan Sarille...shhh...Voi ei, et kai sä oksentanut? Mikset sä sanonut, että sulla on paha olo!