Vielä illalla se oli vapaa mies, villi ja vapaa, mutta aamun tullen se sanoi, että Ellun piti häippäistä pian ja mieluiten heti, koska sen muija oli tulossa iltapäivällä mökiltä lasten kanssa. Olihan Ellu jo tajunnut homman, kun se herättyään oli nähnyt lelut sun muut pitsit nurkissa. Yöllä Ellu oli ollut liian ihastunut mieheen ja ihan liian kuumana katsoakseen ympärilleen.
 
Ala nyt vetää, mies sanoi, veti itse housujaan jalkoihinsa. Et sä ihan totta voi jäädä tänne. Sun on mentävä. Ellu katsoi sitä ja sytytti tupakan. Älä helvetissä polta sisällä, muija haistaa sen heti, mies rupesi nyyhkimään, eikä Ellu tajunnut, miten yksi humalatila sai aina sekaantumaan vääriin miehiin.
 
Sä et sanonut, että sä oot naimisissa, Ellu kertoi miehelle ja tumppasi röökin kukkaruukkuun. Sä et kysynyt, mies vastasi. Ei tullut mieleen, Ellu sanoi nousten sängystä. Mä en meinaan pettäis mun ukkoani, jos sellaista olisi. Älä nyt, mies alkoi nauraa, kaikkihan tätä tekee.
 
Ellu sanoi käyvänsä suihkussa ennen lähtöään. Mä käyn ensteks krapulapaskalla, mies ilmoitti, kaamea krapula. Mies meni vessaan, Ellu keitti kahvia, liotti muutaman imovanen kuumaan nesteeseen.
 
Juo toi, Ellu sanoi, kun mies tuli paskalta ja hieltä haisten kylppäristä. Kahvi auttaa krapulaan. Mä meen sinne suihkuun. Mies vannotti Ellua siivoamaan jälkensä, ettei jäisi karvoja suihkualtaaseen. Mun vaimo on blondi, se sanoi, ei punatukka. Siivoa, mä en sitä tee, mä alan nukkua heti kun mä oon juonut kahvin.
 
Ellu meni suihkuun, jynssäsi itsestään paskan pois, kurlasi suun ja nielaisi itkun mahaan muiden itkujen joukkoon.
 
Peilikaapissa oli pinkkiä huulipunaa. Ever lasting, ever shining, wet-proof, kiss-proof. Ellu kirjoitti peiliin: miehelläsi on tippuri, noukki punaiset hiukset suihkualtaasta, huuhteli ne vessasta alas.
 
Mies kuorsasi sängyssä. Se nukkuisi monta tuntia. Iltaan asti.