1241363019_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

-Anteeksi, mutta onko tuo ikkunapaikka vapaa?

-No, kaipa se on.

 

-Jos te sitten nostaisitte ne kassinne siitä pois, kiitos.

-No, jos sinun on ihan pakko siihen istua. Eikö täällä muka ole muita vapaita paikkoja? Onhan tuolla! Miksi sinä et mene sinne istumaan?

 

-Siinä joutuu istumaan selkä menosuuntaan. Tulee huono olo.

-Miten itsekästä! Sinä olet paha ihminen.

 

-Anteeksi?

-Kiusaaja. Sinä vain haluat, että minä otan nuo kassit syliin. Sen takia sinä änget tähän.

 

-Mutta kun se on vapaa paikka.

-Kiusaaja. Itsepäinen kiusaaja. Taisit olla koulussakin sellainen. Ja nyt työpaikallasi. Työpaikkakiusaaja.

 

-Anteeksi, mutta…

-Minun päälleni ei tallota. Kyllä minä tiedän tuollaiset tyypit! Ei tehoa minuun. Minä olen oppinut pitämään puoleni.

 

-Minä en nyt oikein…

-Onko nyt sitten hyvä? Siinä on vapaa paikka, istu nyt ja nauti. Sadisti.

 

-…??...

-Kiusaaja. Kiusaaja. Tuolla olisi ollut vapaa paikka, mutta ei, sinun piti varta vasten tulla istumaan tähän. Toivottavasti sinulla nyt on hyvä mieli. Kiusaaja. Onneksi minä jään seuraavalla pysäkillä pois.