283116.jpg

- Mikset sä oo vastannut? Mä oon yrittänyt soittaa sulle vaikka kuinka monta  kertaa!
- Ei mulla ollut puhelinta kentällä. Mä jätin sen pukukaappiin.

- Mihin pukukaappiin? Missä sä oot?
- Sulkista pelaamassa, tulin just suihkusta. Miten niin? Tuonks mä jotain kaupasta?

- Kaupasta? Voi helvetti, mä oon odottanut sua täällä valmiina jo tunnin. Tunnin!
- Siis…

- Minkä helvetin takia sun piti mennä pelaan sulkista?
- Mutta…

- Ihan älytöntä mennä pelaan, kun kerran ollaan lähdössä. Nyt tää lähtö venyy.
- Lähdössä? Minne? Onks meil ollut jotain puhetta…?

- Mähän sanoin maanantaina, et olis kiva lähtee äidin luo viikonlopuksi!
- Niin kai sä taisit sanoo, mut ei kai me mitään sovittu…?

- Mähän sanoin, et se olis kivaa!
- Niin, mut…äh, enhän mä voinut tietää, että se tarkoittaa, että me lähdetään sinne.

- Mähän sanoin!
- Niin sä sanoit… mä tuun. Ihan pian.