2016474.jpg

 

 

  1. kohtaus

-          Sä oot myöhässä.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

-          Olenko? Sori. Mitä kello on?

-          Kolme yli kuus.

-          Kolme minuuttia myöhässä.

-          Niin.

 

  1. kohtaus

-          Mä en tykkää tästä paikasta.

-          Mikset? Jäädään tänne, ulkona sataa.

-          Täällä ei saa lattea.

-          Otetaan tavalliset kahvit.

-          Mä en tykkää tästä paikasta.

 

  1. kohtaus

-          Miks sun pitää koko ajan kiemurrella?

-          Kiemurtelenksmä? Sori. Mä en huomannut.

-          Sä et koskaan huomaa mitään.

-          Haluutsä mennä leffaan?

-          Ei siellä mene mitään hyvää.

 

  1. kohtaus

-          Mä en tykkää tästä paikasta.

-          Mut tääl on aika hyvää musiikkii.

-          Mä en haluu tanssii.

-          Istutaan sit vaan.

-          Tääl on tylsää.

 

  1. kohtaus

-          Miks mä aina joudun seisomaan?

-          Nää yöbussit on niin täynnä.

-          Mä en tykkää, ku mä joudun seisomaan.

-          Ei täällä oo istumapaikkoja.

-          Mä vihaan seisomista.

 

  1. kohtaus

-          Miten niin sä et tuu sisälle?

-          Musta tuntuu, etttei tästä tuu mitään.

-          Miten niin?

-          Ei vaan tuu. Sori.

-          Painu helvettiin.

 

  1. kohtaus

-          Mun oli ihan pakko soittaa sulle. Nukuiksä? Se saatanan sika jätti mut.

-          Miks ihmeessä?

-          Mä en käsitä. Se on tosi outo. Mä en tajuu.

-          Sika.

-          Mä en oikeastaan ees välittänyt siitä, et sikseen ei haitttaa. Se oli kaameen tylsä.