33058.jpg


Takki on siinä paikassa eteisen lattialle, mihin se putos aamulla. Mä yritin nostaa sitä silloin takaisin henkariin, monta kertaa, mutta se liukui aina pois henkarista ja putosi ja sitten mä olin jo myöhässä ja mun oli pakko juosta, jotta mä en myöhästyis koulusta.

Takista mä tiedän, et äiti nukkuu vielä. Jos se olis hereillä, se olis nähnyt takin ja heittänyt sen porraskäytävään. Niin se teki mun sappaille, ku mä en ollut muistanut laittaa niitä kuivumaan, vaan ne oli jäänyt märkinä eteiseen ja sitten äiti huomas ne ja alko huutaa ja se heitti kaikki vaatteet, jotka oli eteisessä ulos ja ne sappaat kans. Mä hain kaikki takaisin sitten myöhemmin illalla.

Mä otan takin ja henkarin ja meen omaan huoneeseen. Lattial on paljon helpompi laittaa takki henkariin, mä napitan kaikki napit ja sit se pysyy. Äidin huoneen ovi on kiinni ja mä meen ihan hiljaa keittiöön. Mul on nälkä, koulus oli lasagnee, mutta mä en jaksanut syödä ku ihan vähän, mul on vatsa kipeä. Jääkaappi on tyhjä, siel on vaan floora-paketti, jossa ei oo mitään ja kaks omenaa.

Mun on mentävä kauppaan, mut keksipurkis ei oo enää rahaa yhtään. Ne loppu jo viime viikolla, eikä me syöty äidin kans mitään muuta ku keitettyy spagettii viikonloppuna, mut nyt sekin on loppu. Mun on herätettävä äiti ja pyydettävä rahaa ruokaan ja opekin sano et huomenna viimestään on tuotava se retkiraha, muuten ei pääse retkelle.

Mul on maha kipeä.