1245214.jpg

-Tässä on nää kopiot. Hyi helvetti.
-Kiitti. Mitä sä kiroot?

-Laaksonen änki kopiohuoneeseen taas samaan aikaan.
-Älä.

-Joo, se tekee sen aina. Aina, kun mä menen sinne, se tulee perässä.
-Sanoiko se jotain?

-Jotain sekavaa, en mä kuunnellut, mutta se tuijotti taas mun tissejäni.
-Se on sika.

-Mä en kestä sitä. Se on jotenkin niin hyypiö, pelkkää löysää koko mies ja melkein kalju.
-Ja naama punottaa kaiken aikaa.

-Sika! Ooksä nähnyt sitä alakerran uutta kundia?
-Tarkoitaksä sitä, jolla on se ponnari?

-Se.
-Joo, sillä on hyvät perät.

-Eikä se oo naamastakaan paha. Aika sexyn näköinen.
-Ihan makee. Hyvä sikspäkki.

-Mä olin sen kanssa viime viikolla samaan aikaan safkiksella. Se ei puhunut mitään.
-Se taitaa olla ujo. Onhan se aika poju vielä.

-Ei se kyllä kattonut päinkään.
-Ei kai se oo homo, mitäs luulet?

-Voi se olla. Ei se ollut ainakaan kuulevinaan, ku mä vähän vihjaisin, et nyt vois imee jäätelöpuikkoo jälkkäriks, kun on niin kuuma.
-On se sit. Homo.