1778402.jpg


-Menisiksä mummin luo viikonlopus?

-Emmä haluu.

 

-Menisit nyt vaan. Mä ajattelin mennä lauantaina leffaan ja sit syömään ulos. Sä et voi olla niin kauan yksin kotona.

-Voin mä. Mä oon jo iso. Eskarilainen.

 

-Kuusvuotias ei voi olla yksin kotona niin kauan. Sä meet mummille.

-Mä en haluu!

 

-Höpö-höpö, mummin luona on ihan kivaa. Käytte vaikka saunassa.

-Mä en haluu! Mä haluun olla kotona!

 

-Mut mä en haluu olla kotonaa! Tajuuksä, et mä en pääse koskaan yksin minnekään, ku sun paska faijas ei ota sua koskaan viikonlopuiksi, vaan kutee sen uuden huoransa kanssa!

-Mä en haluu mummille! Mummil ei oo pleikkaa.

 

-Sä voit ihan hyvin olla yhden illan ilman pleikkaa, ja jos se tuottaa liiaks vaikeuksia, parempi, et totut siihen jo nyt. Ei pleikkaa ennen ens maanantaita.

-Mä en haluu!

 

-Kuule, sun halumiset ei paljon täs paina. Älä vingu. Ja nyt se pleikka kiinni.

-Mä en tykkää susta! Sä oot tyhmä! Mä haluun isin luo!

 

-Mut se ei haluu sua. Enkä mä yhtään ihmettele. Iso poika ja parut. Saa nähä, jos mummikaan viitsii sua ottaa. Ehkä sä joudutkin oleen yksin ja sit mörkö tulee ja syö suuhun. Lopeta jo toi itkeminen!