Nyt vielä, kun olen kohtalaisen järjissäni (täysin subjektiivinen näkemys) ja liikkumistani ei estä muu kuin luontainen laiskuuteni ja mukavuudenhaluni, olen laatinut hoitotahtoni sen ajan varalle, jolloin makaan puolustuskyvyttömänä muiden armoilla.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

  1. Minulle ei saa soittaa suomalaisia iskelmiä. En todellakaan halua kuulla Kultaista nuoruutta, en Ruusuja hopeamaljassa, en hokemaa, että Jokainen ihminen on laulun arvoinen. Älkää kärrätkö minua iltapäivätansseihin ala-aulaan, jos siellä ei soi Hurriganes, Led Zeppelin, Janis Joplin ja Slade.
  2. Juon kahvini mustana. Älkää lorauttako siihen kermaa, älkää upottako siihen sokeria. Haluan kahvini tummana ja kuumana. Sellaisena kuin itsenikin muistan.
  3. En halua, että kynteni lakataan. Jos joku virikeohjaajista lähestyy minua pinkki lakka hyppysissään, potkaisen tyhjää. Saman tien.
  4. Minulle ei saa lukea ääneen satuja. Etenkin eläinsadut ovat pannassa. Sama kielto koskee suomalaista nykykirjallisuutta. En halua kuulla sitä. Jos on pakko jollain tavalla työllistää se sivari, lukekoon minulle Graham Greenen tuotannon englanniksi.
  5. Jättäkää minut huoneeseeni, jos naiskuoro tulee esiintymään ala-aulaan. Sama koskee sekakuoroja. Mieskuoroja voin tulla kuuntelemaan, jos ohjelmisto on kohdan yksi mukainen.
  6. Älkää kärrätkö minua pienelle happihyppelylle pakkaseen. Keuhkoni eivät ole koskaan tarvinneet talvi-ilmaa.
  7. Tuolijumppaan osallistuin vain sillä ehdolla, että jumppamusiikki on kohdan yksi mukainen.
  8. Tillilihaa en ole koskaan syönyt kuin pakon edessä, enkä halua minuun käytettävän sitä pakkoa.
  9. Kiisseleitä en syö.
  10. Haluan kuolla niin kuin olen elänytkin. Omana itsenäni.

 

Kiitos.

 

SusuPetal

***

Tätä kirjoittaessani tuli mieleen, että tämähän voisi olla meemi. Haluaisin kuulla Iisin, Saaran, Polgan, Elegian ja Mymskän hoitotahdosta.

Oikeastaan haluaisin kuulla kaikkien...eli nappaa itsellesi tästä, jos kiinnostaa!!!