2085638.jpg

 

-Mähän sanoin, et toisit kaljaa.

-Mähän toin.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

-Eihän tääl oo ku sikspäkki. Mikset sä tuonut mäyristä?

-Mul ei…mul ei riittäny rahat.

 

-Miten niin ei riittänyt? Mitä helvettiä sä oot mennyt ostamaan?

-En mitään erityist. Sellast vaan mitä tarvitaan.

 

-Mitä tarvit siis.

-Ja vauva. Mun oli ostettava tuttelii ja vaippoi.

 

-Ja mitä tää on?

-Se on lihaa. Jauhelihaa. Mut mä sain sen poistoaltaast, kolmenkymmenen prossan alennuksella. Mä aattelin, et jos tekis illaks vaik pitsaa.

 

-Aattelit? Ihanko totta? Älä turhaan. Se ei oikein oo sun juttu.

-Mutta…mä…

 

-Jos sä osaisit ajatella, sä olisit tuonut sen mäyriksen niin kuin mä pyysin.

-Mutku…mä…

 

-Helvetti, että sä osaat olla vaikee. Mä pyysin. Pitääks mun käskee sua?

-Ei, älä. Mä tuon seuraavalla kerralla ku mä meen kauppaan.

 

-No, ala mennä.

-Nyt? En mä voi. Vauvan pitää saada ruokaa, se alko itkee jo, ku me tultiin takas ostarilta.

 

-Ei se kuole nälkään. Sä syötät sitä ihan liikaa muutenkin. Koko ajan työntämässä sen suuhun jotain.

-Mutta…mä…

 

-Mee jo.

-Mutku mulla ei oo rahaa.

 

-Hankit jostain. Käy vaikka mutsillas ja lainaa tai ihan mistä vaan. Myy vaikka persettäs.

-Mä…

 

-Mä-mä-mä. Saatanan lammas. Eiks riitä, että mä pyydän? Onks mun käskettävä sua? Pakotat sä mut siihen?