246996.jpg

- Kuka se oli?
- Kuka?

- Se akka, jonka kanssa sä puhuit baaritisikillä.
- En mä tuntenut sitä.

- No, mitä se sitten sanoi sulle?
- En mä kuullut. Jotain, että on paljon porukkaa.

- Se yritti iskeä sua.
- En mä usko.

- Sehän tuli melkein sun päälle.
- En mä huomannut.

- Se oli hyvännäköinen. Alkoiks sul seistä?
- Hei, älä viitsi.

- Eli alkoi. Mikset sä kato mua? Olenks mä niin pahan näköinen, ettet sä voi ees katsoo mua?
- Katonhan mä. Koko ajan.

- Sä et rakasta mua.
- Rakastan.

- Mikset sä sitten kato mua samalla tavalla ku sitä akkaa!
- En mä kattonut sitä millään erityisellä tavalla. Lopeta jo.

- Sä olisit halunut panna sitä. Myönnä. Sano suoraan.
- Ihan totta. Lopeta jo.

- Sä et ees halua puhua mun kanssa. Et kattoo, et puhuu. Mä vihaan sua.
- Mä en…äh, antaa olla. Lähdetään himaan.

- Mä en lähde. Vastahan me tultiin.
- Mua ei huvita enää olla täällä. Mä lähden.

- Sulla on tärskyt sen akan kanssa. Sen takia sä lähdet. Missä se asuu?
- Sä oot hullu. Lopeta jo. Mä tuskin katoin sitä naista. Mä rakastan sua.

- Painu helvettiin.
- Okei.

- Vittu, sä et lähde minnekään. Sä et jätä mua. Kuuletsä???