255781.jpg

Minun isälläni on viikset.
Minun isäni auttoi minua matikassa. Minun isäni on Heikki.
Minulla ei ole enää isää. Minun isäni pussasi äitiä.
Minun.

Minun isäni löi äitiä.
Minun isäni laittaa madon koukkuun. Minun isäni ei koskaan peittele minua.
Minun isälläni on kova ääni. Minun isäni ei koskaan pitänyt minua sylissään.
Minun isäni oli suuri mies. Minun isäni rakentaa legoilla kanssani.
Minun isälläni oli kranaatinsirpaleita jalassa.
Minun isäni kuorsaa. Minun isäni sanoi, ettei saa itkeä.
Minä en tiedä, kuka isäni on.
Minun. Minun isäni.

Minun isäni ryyppäsi.
Minulla ei ole koskaan ollut isää. Minun isälläni on Audi.
Minun isäni leikkasi aina otsatukkani. Minun isäni kiroilee.
Minun isälläni ei ollut koskaan aikaa. Minun isäni ei osaa tehdä pullaa.
Minun isäni ei lupaa mitään. Minun isälläni oli syöpä.
Minun isäni ei tullut kotiin. Minun isäni nauraa paljon.
Minun isälläni ei ollut hampaita. Minun isäni ei ollut koskaan väärässä.
Minun isäni ajaa bussia. Minun isäni sanoi, että ei saa antaa periksi.
Minun isälläni ei ollut omaa isää. Minun isäni on pitkä.
Minun.

Minun isäni huutaa minulle. Minun isäni tykkää kaljasta.
Minun isälläni oli aina paljon töitä. Minun isäni näytti minulle sateenkaaren auton ikkunasta.
Minun isäni vie aina matot ulos ja tamppaa ne.
Minun isäni korjasi minun pyöräni. Minun isäni on vankilassa.
Minun isäni soittaa kitaraa. Minun isälläni on pankissa paljon rahaa.
Minun isäni tappeli naapurin kanssa. Minun isäni leikkaa ruohon.
Minun isäni lupasi, että vielä joskus me lähtisimme yhdessä Lappiin.
Minun isäni sanoo, että se rakastaa minua.

Minun isäni.