1031921.jpg

”Hyvä herra,

pyydän kunnioittavasti tulla huomioiduksi valitessanne uutta toimitusjohtajaa Hotel Paradiseen, Aurinkorannalle.

Vaikka minulla ei ole hotellialan koulutusta, tiedän, että kokemukseni ovat enemmän kuin riittävät kyseiseen toimeen. Olen kasvattanut neljä lasta ja elänyt yhden miehen kanssa. Etenkin miehen kanssa eläminen on tuonut minulle runsaasti kokemusta ajatellen asiakkaitten viihtyvyyttä. Olen oppinut tekemään kaiken muiden puolesta, mikä lisännee hotelliasiakkaitten nautintoa asua Hotel Paradisessa.  Pystyn huolehtimaan ruuan laitosta, pyykkäyksestä, kotitaloustöistä ja siivouksesta. Aivan yksin.

Itse asiassa olen viimeiset 26 vuotta ikään kuin pitänyt hotellia: ihmiset ovat tulleet ja menneet, ilmoittamatta mitään minulle, huolto on pelannut, aina on ollut ruokaa pöydässä, puhtaat vaatteet ylle ja mankeloidut lakanat joka perjantai.

Omaan erinomaisen järjestelykyvyn, osaan tyynnytellä hermostuneita ja ylikuumentuneita tunteita, osaan sovitella riitoja, osaan kannustaa, osaan jättää omaan rauhaan tarvittaessa, osaan tyydyttävästi ruotsia, englantia, saksaa ja ranskaa, osaan käyttää power pointia ja youtubea, osaan loihtia tyhjästä ihmeitä.

Olen vapaa lähtemään Aurinkorannalle saman tien. Lapset ovat niin isoja, että tulevat toimeen ilman minua ja miehen nostin eilen sohvan kanssa pihalle. Aurinkoa kaipaan.

Kunnioittavasti Teidän

Anna Aina Ilona Annanen"