HUOM!
Seuraava tarina sisältää useammin kuin kerran vittu-sanan, joten jos kyseinen sana loukkaa,  kannattaa jättää tämä tarina väliin, ettei suotta pahoita mieltään

1105407.jpg

-Valkkari jäillä, tyttö pyytää tullessaan baaritiskille. –Mitä sä tuijotat?
-Sun tissejäs, mies, joka istuu baaritiskin ääressä, vastaa. –Sulla on hyvännäköiset tissit.

-Painu helvettiin.
-Isot ja pyöreet. Sellaiset ku pitää olla. Pehmeet.

-Haista vittu! Tuleeks sitä valkkaria?
-Sulla on samanlainen persekin. Iso ja pehmee. Just sopiva.

-Sä oot pimee.
-Synnyttäjän lanteet.

-Joopa joo. Tuleeks se valkkari? Vittu mitä palvelua.
-Ehkä sä olet saanut jo tarpeeksi, mies ehdottaa  nostaen katseensa tytön takapuolesta tytön kasvoihin.

-Vitut.
-Sä kiroat söpösti.

-Ja vitut.
-Juuri sitä. Sulla on ne kaikki: tissit, perse ja vittu.

-Sä oot hullu!
-Haittaaks se?

-Ei…ei kai.
-Mä oon lomalla viikonlopun ajan.

-Hullujenhuoneelta?
-Tavallaan.

-Mä arvasin sen. Sopii kuvaan.
-Mihin kuvaan?

-Sun kuvaan. Sä oot nimittäin hullun näköinen.
-Mut se ei haittaa sua?

-Ei, mä on tottunut hulluihin.
-Niin mäkin. Kaikkeen tottuu. Haluutsä sen valkkarin?

-Totta kai.
-YKS VALKKARI JÄILLÄ JA KOSSUVISSY!

-Se kuulee sittenkin!
-Tietenkin. Pitää vaan huutaa, niin tulee kuulluksi. Huutaa…

-Hullun lailla?
-Vaikka. Se auttaa. Lähetsä jatkoille?

-Minne? Mun luokseni?
-Mihin muualle? Mulla on viikonloppuvapaata vielä yksi ilta ja yö.

-Kaipa se riittää. Mennään.