356224.jpg

-Panisiksä tota?
-Ketä? Ai, tota. En kai…eiks se oo aika nuori?

-On kai, tai mistä sen tietää. Hyvän näköinen kuiteskin. Kivat tissit.
-Onhan ne. Mut kyl se on aika nuori.

-Saa kai sitä kattoa. Vaikka kyllä mä panisin kans.
-Mä en. Se on liian nuori.

-Pikkupillu.
-Niin…mikä sua vaivaa?

-Mua panettaa.
-Mä huomaan. Sun kantsis mennä himaan.

-Ei se anna.
-Ai, kuka?

-Muija.
-Jaa.

-Antaiskohan toi?
-En mä luule. Se on ihan skidi vielä. Sehän syö jätskiä.

-Mä voisin panna sitä. Tai sit mä ajattelen sitä, kun mä…
-Mitä?

-No, kyl sä tiedät. Taskubiljardii. Ykssilmäsen kobran kesyttämistä, ju nou.
-Joo. Mut…toi on aika nuori kuitenkin. En mä tiedä…

-En mä koske, katon vaan ja aattelen sitä. Ketäköhän se odottaa?
-Ei sua ainakaan.

-Kato…Timppa tulee kaupasta.
-Joo.

-Kato, se kimma lähtee Timpan kanssa!
-Näköjään.

-Helvetti. Saatanan pukki.
-En mä usko.

-Miten niin?
-Toi taitaa olla Timpan skidi. Jenna. Se on luokkaa alempana, ku meidän Mari. Seiskalla.

-Älä.
-Joo. Mun pitää mennä.

-Mä taidan ottaa viel yhet. Nähdään.
-Oo ihmisiks. Pidä ittes äijänä. Tai silleen.