106210.jpg


- Missä sä oot ollut?
- Kaupassa.

- Kello on jo yli viisi.
- Bussi oli myöhässä ja kassalla oli jonoa.

- Miten helvetissä sulla noin kauan voi mennä kaupassa? Missä sä olit? Oikeesti?
- Kaupassa. Mä vien nyt tän kassin keittiöön. Päästä irti.

- Ethän sä oo ostanut ees paljon. Voimariinii ja leipää ja omenia ja pari pizzaa.
- Ei kai mun pitänyt muuta tuoda.

- Vittu sä oot tyhmä. En mä sitä tarkoita, vaan miten sulla voi mennä niin helvetin kauan siihen, että sä haet margariinii ja leipää ja omenii?
- Mähän sanoin, että siellä oli jonoa. Kassalla.

- Miks sä valehtelet? Miten monta kertaa mä oon sanonut sulle, että mä en siedä sitä, että sä valehtelet. Sä tiedät itsekin, että se ei kannata.
- Mä en valehtele. Ihan totta. Mä olin kaupassa.

- Sä oot taas ihan hermona. Siitä mä tiedän, että sä valehtelet. Sä alat aina änkyttää, ku sä valehtelet.
- En mä…

- Just tolleen, "en mä, en mä, en mä".
- Päästä irti, kiltti.

- Ai, nyt mä oon kiltti? Miks mun pitäisi olla kiltti, kun sä valehtelet?
- Mutku en mä valehtele. Ihan totta. Mä olin vaan kaupassa. Ihan totta. Päästä irti. Sattuu.

- "sattuu, sattuu". Sua ei sattuis, jos sä et valehtelis. Minkä helvetin takia sä valehtelet? Aina.