Lähetit minulle tekstiviestin.

Ajattelin mennä kävelemään, jaksatko tulla mukaan? Ellet jaksa, ei se mitään. Askeleita tulee aina lisää.

 

Sain sinulta villasukat. Itse neulotut.

Haluan, että edes varpaasi ovat lämpimät. Lämmittäisin sinua enemmän, jos osaisin neuloa muuta.

 

Veit minut ravintolaan syömään.

Sinun on hyvä syödä. Edes jotain Tekisin sinulle ruokaa, mutta mahdollisuus pohjaan palamiselle on aina suuri keittiössäni. Tämä on varmempaa. Ja sitä paitsi parempaa..

 

Sain sinulta meilin.

Olet ajatuksissani, ja jos et jaksa kirjoittaa, älä murehdi sitä. Tiedä vain, että olen olemassa ja ajattelen sinua.

 

Sain sinulta suklaalevyn.

Suklaata ei voi koskaan syödä liikaa. Sinä tarvitset suklaata.

 

Halasit minua.

Itke. Minä olen tässä.

 

 

En tiedä mitä tekisin ilman sinua, ystäväni.



***

Runotorstain 154. haaste on runo ystävälle