gallerypic.php?id=32669


-Hei kulta, millainen päivä oli?
-Aika sellainen…

-…rankka?
-Ei, kun tavallinen. Jonkin verran kiirettä, mutta ei sen pahempaa. Nyt on vaan kamala….

-…nälkä? Mulla on kohta ruoka valmiina.
-Joo, nälkäkin, oikeastaan päänsärky. Ehkä se lähtee ruualla, mä jätin lounaan väliin, ku…

-…oliks hernekeittoa, sähän et tykkää siitä.
-…Ei ollut nälkä. Siellä olis ollut Janssonin kiusausta, ei tehnyt mieli. Mä tulin muuten Jussin kanssa kotiin samaa matkaa, se on ostanut uuden…

-…auton? Millaisen?
-Ei, kun uuden kotiteatterin. Se pyys meitä viikonloppuna katsomaan jotain leffoja sinne ja mä sanoin…

-…ettei meille käy.
-Ai…mä kyl sanoin, että voidaan tulla, kun se pyysi.

-Me mennään äidille viikonloppuna.
-Ai? Mä en tiennyt. No sit mun täytyy varmaan…

-…soittaa Jussille ja sanoa, ettei me tulla. Tee se. Ruoka on kohta valmista.
- Joo, mä soitan, mutta ens mun täytyy varmaan…

-Et sä mitään nyt ehdi, kun ruoka on kohta.
-Mennä vessaan. Sitä mä ajattelin. Kuselle.