2034973.jpg

 

 

-Moi. Hei kuule, mun on pakko perua se sunnuntainen. Silloinhan on isänpäivä ja me mennään Jennan kanssa mun vanhempien luo syömään. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

-No, ei se mitään.

 

-Mä en ymmärrä, miten mä unohdin, vaikka mä olin jo ostanut iskälle lahjankin. Mä hankin sellaisen kiikarin, jolla voi bongata lintuja. Se on alkanut harrastaa lintuja, kun se jäi eläkkeelle.

-Sehän on kiva. Se varmaan tykkää siitä. Sä ostat sille aina kivoja lahjoja.

 

-Onhan se mun iskä!

-No, mites Jenna?

 

-Mitäs siitä?

-Näkeeks se Jussia sunnuntaina?

 

-Ei tasan tarkkaan näe! Mä en aio edes lähettää sille sitä isänpäiväkorttia, jonka Jenna teki sille tarhassa.

-Ai jaa.

 

-En mä Jennalle sitä sano, etten lähetä. Sanon niin kuin ennenkin, et lähetin kortin, mut isäs ei vaan viitsi vaivautua vastaamaan.

-Hmm.

 

-Jos Jussi haluaa leikkiä isää, se voi tehdä sen huoransa kanssa lapsen. Jos se olis halunnut leikkii isää, se ei olis jättänyt mua. Ja Jennaa.

-Niin...

 

-Mut mennään joku toinen kerta sit leffaan, eiks niin. Soitellaan.

-Jep.