Blogeissa kiertää erilaisia meemejä, joihin on listattu asioita, joista sitten tummennetaan ne lauseet, jotka ovat tosia omalla kohdalla. Tein oman listan ja boldasin ne kohdat, jotka natsaavat minuun.

 

Listan saa ottaa käyttöönsä jokainen, joka haluaa, en sen kummemmin haasta ketään.

***

TÄNÄ VUONNA

  • olen nauranut niin, että vatsaan sattuu
  • olen saanut joulukoristeet kerättyä pois ennen laskiaista
  • olen herännyt aamulla ja ollut innoissani uudesta päivästä
  • olen nukahtanut illalla ilman pelkoa
  • olen kävellyt metsässä ja nauttinut pakkasesta
  • olen katsonut kotia ja miettinyt, että onpa täällä siistiä
  • olen uskonut kykyihini
  • olen uskonut jaksamiseeni
  • olen nähnyt tulevaisuuden valoisana
  • olen ylipäänsä uskaltanut ajatella, että tuleva on tulossa
  • olen nauttinut muiden ihmisten seurasta
  • olen huomannut, että taivas on välillä sininen
  • olen ollut iloinen
  • olen päättänyt olla murehtimatta
  • olen ollut innoissani jostakin asiasta
  • olen ollut onnellinen
  • olen ollut sitä mieltä, että elämä on oikeastaan aika ihanaa