49140.jpg


-Sulle soitettiin, kun sä olit suihkussa.
-Ookoo.

-Täs on sun kännykkäs. Kuka on Niina?
-Niina? Miten niin?

-Se puhelu oli joltain Niinalta.
-Mistä sä sen tiedät? Miten sulla on mun kännykkä? Se oli mun takin taskussa.

-Mä otin sen sieltä, kun se soi, ajattelin, että jos se on vaikka…
-Kuka?

-No, joku tuttu tai sun äitis.
-Ajattelitko sä sitten vastata?

-En, mutta…mä ajattelin, että…
-En minäkään vastaa sun kännykkään, vaikka se soi.

-Kuka se Niina on?
-Yks meiltä töistä.

-Miks se soittaa sulle illalla?
-Mistä mä tiedän? En mä vastannut.

-Mutta sulla on sen numero.
-Niin on. Se on työkaveri. Mulla on kaikkien mun työkavereitten numerot.

-Sä et oo puhunut mistään Niinasta.
-Se on uusi, tuli vasta viime kuussa.

-Onks se…onks se naimisissa?
-Ei. Kai. En mä tiedä. Miten niin?

-Aioksä soittaa sille? Nyt?
-Kyllä kai.

-Onks se hyvän näköinen?
-Lopeta jo.

-Eli on. Oleksä pannut sitä?
-Lopeta. Ei aloiteta taas. Se on vaan työkaveri. Jäi ylitöihin, kun mä lähdin, soitti varmaan jonkun jutun takia.

-Sä oot ihastunut siihen.
-En oo. Mä soitan sille ja katotaan sitten se leffa.

-Mä vihaan sua.