Kojelauta |  Seuraa blogia |  Lisää blogeja |  Luo blogi! | 
Sivun alkuun | Seuraa blogia | Ilmoita blogista
07.08.2009 - 21:04

 

Olen parantunut. Aluksi en edes uskonut, että olen sairas. Omasta mielestäni tein vain hyvää, mutta minulle sanottiin, että sellainen on sairasta, ettei niin saa tehdä.

Nyt minä tiedän sen, vaikka silloin olin eri mieltä. Aivan aluksi olisin halunnut kertoa heille, että oikeastaan heidän pitäisi syyttää niitä lapsia, ei minua. Jotkut niistä lapsista kiusasivat minua, piinasivat tahallaan, tulivat lähelleni, halusivat, että kosketan ja pidän hyvänä. Ne lapset olivat kuin koiranpentuja, joita oli kohdeltu huonosti. Niiden silmistä näki, ettei kukaan välittänyt niistä, ei niiden vanhemmat, ei kukaan.

Minä välitin ja ne lapset tunsivat sen ja tulivat sen takia luokseni.

Mutta en minä kertonut heille niistä lapsista, sillä aina kun aloin puhua lapsista, heidän silmiinsä syttyi musta katse, joten vaikenin. En etenkään puhunut niistä pienistä tytöistä, joiden silmät eivät olleet koiranpennun vaan jotain ihan muuta. Niiden tyttöjen silmät kertoivat, että ne halusivat, että pidän niitä hyvänä, koska ne pitivät siitä.

Minulle on sanottu, että minun pitää jatkuvasti tarkkailla itseäni, muistaa, että se mitä olin ennen, on ohitse. Minun on annettava lasten olla rauhassa. En saa hakeutua paikkoihin, jossa lapsia on. Ymmärrän sen, olenhan parantunut. Tiedän, että se mitä tein, oli väärin. En vain voinut itselleni mitään, en kieltää niiltä lapsilta mitään, kun ne kerran pyysivät. Olen aina ollut sellainen, ystävällinen, kiltti, huomaavainen, hellä.

Olen parantunut, olen vapaa. Minulla on vuokra-asunto hankittu. Taloa vastapäätä on leikkipuisto, mutta aion hankkia paksut verhot, jotta en näe lasten katseita.

 

 

Kimmeli kirjoitti 07.08.2009 - 21:28
:(
SusuPetal kirjoitti 07.08.2009 - 21:35

Nämä yöjutut ovat vähän :(, Kimmeli.

 kirjoitti 07.08.2009 - 21:39
Niin. Yhteiskunta, eli sen kulloisetkin normit määräävät mikä on oikeaa ja mikä väärää. Yksittäisellä ihmisellä ei ole oikeutta omaan mielipiteeseen.
SusuPetal kirjoitti 07.08.2009 - 21:44

Jaaha, onhan se noinkin, mutta riippumatta yhteiskunnan normeista, oma mielipiteeni on, että lapseen sekaantujat ovat sairaita.

Reine kirjoitti 07.08.2009 - 23:43
Olen itse kirjoittanut maanantaitarinan otsikolla Saalistaja joskus keväällä, myöskin pedofiilin näkökulmasta. Aika rankkaa, eikö olekin? No, itsellä oli kyllä sellainen sadistinen murhaaja kyseessä...mutta uhri pääsi karkuun, tai ei edes ehtinyt uhriksi kun ei yllytyksestä huolimatta mennyt autiotaloon yksin.
Olen kai sen verran keskenkasvuinen että happy end pitää olla tai ainakin sellainen mikä jättää mahdollisuuksia, avoimia ovia, pakoreittejä.
H. M. Juhani Hämeenjussi kirjoitti 07.08.2009 - 23:51
Melkein tuntuu, että olet päässyt lähelle tuollaisen ajatusmaailmaa.
 kirjoitti 08.08.2009 - 00:05
Kirjoitin tuon 07.08.2009 - 21:39 kommentin..
Tietysti lapsiinsekaantujat ovat sairaita. Tarkoitin että kaikki on suhteellista, kuin vaikka ihmisyönti. Harva sitä nykypäivänä pitää hyvänä ideana vaikka jossakin joskus on pidettykin.
Hirlii kirjoitti 08.08.2009 - 00:38
Tämä ei ole ihan uskottava vielä ihan tällaisena. Useimmat pedofiilit eivät "parane" ts. muutu.

Tästä tosin tuli mieleen yksi dokumentti, jossa eräs liki viisikymppinen mies kertoi elämästään. Hän kertoi olleensa joka kerta helpottunut kun hänet vangittiin pedofiliisistä teoistaan. Vapaudessa hän oli ahdistunut, koska ei kyennyt pysymään erossa lapsista. Viimeisellä vankireissulla hän pääsi mukaan ryhmähoitoon ja siinä käymänsä prosessin jälkeen hän ymmärsi vahingoittaneensa vakavasti joitain lapsia ja sanoi ettei koskaan voi muuttua, mutta on oppinut pysymään erossa lapsista. Koska ei halua enää vahingoittaa lapsia.

arleena kirjoitti 08.08.2009 - 00:54
Minua puistattaa aina, kun kuulen tallaisia tarinoita.
Lasten hyväksikäyttö on kauhempia asioita mitä tiedän. Tulee pitkäksi aikaa paha olo.

Parantuminen on mielestäni mahdotonta, kyseessä on seksuaalinen suuntautuminen, viettiin perustuva.
No kastraatio tietysti olisi lopullinen parannuskeino.
Polga kirjoitti 08.08.2009 - 03:33
Toisaalta tuli mieleen erään papan kommentti, että hän ei enää uskalla sanoa sanaakaan lapsille (muille kuin omille lapsenlapsenlapsilleen!), koska hän todella pelkää muiden luulevan häntä pedofiiliksi. Olen tuntenut hänet vuosia ja hän todellakin ihana papparainen, jokaisen lapsen unelma. EI mikään pedofiili. Nyt hän kertoi, että ei uskalla edes meidän lähipuistossamme jäädä istumaan penkille ja katselemaan lasten leikkejä - ettei kukaan vaan luule mitään!

Tekeekö yhteiskunta siis pienen kakkakepposen siinä, että ehkä lapsi, jolla ei ole lainkaan isovanhempia, jää vaille vanhemman sukupolven seuraa. Eiväthän kaikki papat (ja muuten mammat myös!) ole pedofiileja?!

HUOM! Tällä en puolustele mitenkään pedofiileja, kunhan kerron, mitä itse kuulin aivan äskettäin...
Reine kirjoitti 08.08.2009 - 09:21
Polga, on tuossa toinenkin puoli, juuri niin kuin sanoit. Kun haluaa suojella satakymmenprosenttisesti pieniä kasvavia ihmisiä hyväksikäytöltä luisuu ehkä huomaamatta ylilyönteihin.
Jenkkilässä tämä osataan. Dr Phil -tyyliin - äiti hakee lähestymiskieltoa isälle joka on kosketellut kaksivuotiasta sopimattomasti. Ottanut kielelleen synttärikakun kermavaahtoa ja laittanut vaahtonokareen kielenkärjellä tyttärensä suuhun. Sopimatonta - no vähän hölmöä tietty ja hampaiden kannalta kyseenalaista tyrkyttää omia mutans-bakteereitaan kaksivuotiaan suuhun. Mutta seksuaalista lähentelyä?
Olisi äärimmäisen kurjaa jos sukupolvet vieraannutettaisiin toisistaan liian varovaisuuden takia
Elegia kirjoitti 08.08.2009 - 09:50
Niin, hyi hyi tuhmat lapset kiimaisine katseineen! Sitä pitääkin suojautua tuollaisen kiltin sedän verhoilla!!! Jep.
Alastalo kirjoitti 08.08.2009 - 10:22
Olipa todentuntuinen tarina. Liiankin todentuntuinen ollakseen yöjuttu. Ajatusmaailma kerrottu juuri sellaisena kuin joku pedofiili voisi sen kertoa.

Tuo Polgan kommentti tuosta papparaisen ajatusmaailmasta on tullut jopa omaan mieleenikin. Onhan vaimollani hoitolapsia. Kuinka paljon uskallankaan olla noiden hoitolasten kanssa ettei ihmisten (vanhempien) likaiset ajatukset ala vellomaan liikaa???
lepis kirjoitti 08.08.2009 - 11:13
Taas pelottaa.

Nämä viimeaikaisten postausten grafiikat ovat todella upeita. Mustavalkoisuus pelaa täydellisesti!
SusuPetal kirjoitti 08.08.2009 - 11:25

Reine, tämä tarina sai alkuunsa puhuessani erään ihmisen kanssa, joka on vuosia tehnyt töitä pedofiilin kanssa.
Nykyään hän ei enää tee sitä työtä.

Hämeenjussi, ja kovaa vauhtia olen poistunut siitä ajatusmaailmasta!

Kannibalismi on kai joissain olosuhteissa jopa elinehto. Jos henki riippuu siitä.

Hirlii, tämä henkilö uskoo parantuneensa, koska hänelle vapaus ja parantuminen ovat synonyymejä.

Arleena, parantuminen ei kai liene mahdollista, erossa pysyminen kylläkin.

Polga, tuo on niin totta. Jokainen mies on potentiaalinen pedofiili, miksei nainenkin, jos on väärässä paikassa väärään aikaan. Siis muiden mielestä potentiaalinen.
Insesti on myös hyvä lyömäase avioeroissa.

Dr Phil pitäisi lailla kieltää, Reine. Uh.

Elegia, miten ne jotkut lapset osaavatkaan katsoa niin viettelevästi! Jep, jäk.

Alastalo, saat olla tarkkana. Äh, maailmamme alkaa olla aika vinksallaan, todellakin.

Lepis, mustavalkoisuus sopii näihin tarinoihin, sillä sellaisiahan ne ovat, mustavalkoisia, kärjistettyjä.


Uuna kirjoitti 08.08.2009 - 12:07
Huhuh! Taitavasti kirjoitettu, mutta tuosta maailmasta en oikeastaan haluaisi tietää mitään, mutta silti jatkuvasti uutiset ja lehdet vetävät tuohon sairaaseen maailmaan.
Epäilen parantumista minäkin.
Reine kirjoitti 08.08.2009 - 12:14
Paranemismotivaatio on huono sellaisella joka ei tajua olevansa sairas ja jonka mielestä lakipykälät ovat ihan väärässä.
Tässä suhteessa olen muuten seksistinen (sic!). En kerta kaikkiaan osaa kuvitella naispuolista pedofiilia. Siis totta kai niitäkin on mutta silti. En ole törmännyt julkisessa sanassa enkä fiktiossa - paitsi kerrannaispersoonallisuustarinassa nimeltä Sybil. Sybilin Hattie-äiti toisaalta oli niin monella tavalla vinksahtanut että tuo lasten seksuaalinen hyväksikäyttö jäi kokonaisuuden osaksi, eikä juurikaan noussut hulluimmaksi jutuksi ämmässä..puistattava hahmo kaiken kaikkiaan.
SusuPetal kirjoitti 08.08.2009 - 12:19

Uuna, todellakin maailma, josta ei halua tietää mitään.

Reine, Sybil oli aikanaan aika karmea lukukokemus.
Ehkä naiset harjoittavat enemmän henkistä väkivaltaa?

Roosa kirjoitti 08.08.2009 - 12:28
Hu-ii. Karvat nousee pystyyn näistä pedofiili-jutuista.
Ennenmuinoin ne oli namusetiä, jotka hiippaili pitkin porttikonkia ja vaani saalistaan.
Auttaako kastraatio tähän asiaan? Mites olisi lobotomiaan yhdistettynä?
Lapsella pitäisi olla muitakin aikuisia lähellään, kuin vanhemmat ja isovanhemmat.
Jos kaikessa nähdään pahaa, kohta ei ole mitään hyvääkään olemassa, kaikki eristäytyvät peloissaan koppeihinsa. Ehkä hyvä niin, maapallolla olisi vain eläimet, kasvit, yksinäiset niityt.
Ja mitäs niiden naisten päässä liikkuu (ei mikään?), jotka käyttävät hyväkseen insestiä, kostaakseen lapsensa isälle.
SusuPetal kirjoitti 08.08.2009 - 12:38

Roosa, pelko ei todellakaan tee hyvää, se edistää eristäytymistä, loppukin yhteisöllisyys katoaa epäluulon ja pelon alle.
Joskus tuntuu, että hyvin vähän liikkuu enää kenenkään päässä...

Polga kirjoitti 08.08.2009 - 14:17
Kauhistuttaa lukea näitä komentteja kastraatioista ja lobotomiasta - tosiasiahan on, että lääkityksellä (pakkopiikeillä!) asia on täysin hoidettavissa!

Sybil oli raju, muistan!

Ja muistan myös ei-kovinkaan-kauaa-sitten erään keski-ikäisen naisten tuomitun pedofiliasta Suomessa... ei se ole miesten yksinoikeus. Joten sopii vaan miettiä perhepäivähoitoakin *kiero virn*. Tiedän, olen inhottava. Mutta jos tälle tielle lähdetään, ollaan sitten mukana myös - vai...
SusuPetal kirjoitti 08.08.2009 - 14:32

Pedofilia ja insesti ovat kai sellaisia asioita, jotka nostavat tunteet pintaan, Polga.
Ja hyvä, että jotain vielä tunnetaan. Ajatuksethan eivät onneksi ole tekoja.

harakka kirjoitti 08.08.2009 - 15:18
Kyllä olikin niin hienosti kirjotettu, että kuin hän kamala ihminen olisi ihan itse kirjoittanut omaa elämäänsä.
Mikä on todella pelottavaa, ja mikä koko ajan pelottavasti lisääntyy.
Tulee paha olo, kun kuulee puhuttavan, että taas on näin tapahtunut.
Joskus vihaa sitä miestä, (tai naista), ketä voi näin kamalia tehdä penelle lapselle. Ajattelee, että paras rangaistus tälläselle miehelle olisi, kun vedettäisiin hirteen niistä!
Lapsi saa varmaan ikuiset henkiset vauriot, ja elämä voi lähteä alamäkeä.
Elämä on raakaa ja julmaa jo pienille lapsillekkin joskus. Kumpa maailma ei olisi näin paha!
Celia kirjoitti 08.08.2009 - 15:33
Hyi kamala, sairas ihminen, kuvottavat teot! Tämä yöjuttu on tosiaankin varsinainen yöjuttu - sai kylmät väreet selkäpiihini.

SusuPetal kirjoitti 08.08.2009 - 15:54

Harakka, toivon, että satunnaiset lukijat eivät lue näitä juttuja tosina, vaikka ovat minä-muodossa, joskus ihmiset luulevat, että sellainen kirjoitus on totta.
Ei onneksi vakilukijat, jotka tietävät, että kyse on tarinoista.
En tiedä, lisääntykö pahuus vai puhutaanko siitä vain enemmän.

Yojutut ovat vähän tällaisia, Celia...

Mimosa kirjoitti 08.08.2009 - 15:58
Olen melkein pelännyt sitä päivää kun ammattini puolesta kohtaan tuon ihmisen. Uhrejaan sen sijaan olen tavannut muutaman kerran...
Hienosti kirjoitettu, Susu. Riipaisevan hienosti.
BLOGitse kirjoitti 08.08.2009 - 17:03
auts! siksiko naisenkin pitaa kaavuttaa itsensa ja silmikkoa pitaa ettei miehet nae kun ovat niin heikkoja? jos vaikka nakisivat pitkat,vapaana liehuvat villit kiharat voisivat siita riemaantua vaaranlaisiin tekoihin...

minulla on tosi huono mielikuvitus.
kylla riemaantumiseen tarvitaan ihan jotain muuta tai muutakin...
mutta lapset. yojuttu kuten kategoriasi.

silti, mukavaa viikonloppua! :)



mm kirjoitti 08.08.2009 - 19:47
Tuntuu, että yleinen mielikuvitus ei kerta kaikkiaan ole pystynyt keksimään sitä kaikkea, mitä reaalisessa maailmassa on oikeasti tapahtunut. Aina vain tuntuu löytyvän lisää. Ehkä niistä nyt on vain pakko kertoa, jotta kaikki ei toistuisi. Toivottavasti se ei ketään yllytä kokeilemaan.
Ensimmäiset julkisuuteen tulleet tapetut lapset auton takalokeroissa tai nälkään kuolleet maanalaisissa bunkkereissa tuntuivat aivan mahdottomilta ymmärtää. Minä koen tämän yöjuttusi yhdeksi yritykseksi herättää ajattelemaan asiaa. Tarinasi miehen on hoettava parantumistaan, jotta hän ei sitä unohtaisi...
SusuPetal kirjoitti 09.08.2009 - 01:08

Mimosa, toivottavasti ei tule sitä päivää kohdallesi.

BLOGitse, valitettavasti riemaantuminen on jotain ihan muuta :(

mm, minusta tuntuu, että ei edes pysty kirjoittamaan kaikesta siitä mitä oikeasti tapahtuu.

Nimesi
Sähköpostiosoitteesi (ei näytetä yleisesti)
Kotisivusi osoite
Muista tietoni selaimen evästeessä seuraavia kommentointeja varten
Seuraa tähän kirjoitukseen tulevia kommentteja (mikä tämä on?)
Kommentti
Voit käyttää kommenteissasi seuraavia HTML-elementtejä: a, b, i, u, code
Kirjoittaja
susupetal

Lyhyitä tarinoita elämästä. Ei suurta fiktiota. Faktaa. Ehkä.














 

 

 SusuPetal by Hoover, klik kuvaa